Fredags krök

Vilken dag! Igår kväll var det krök hemma hos Sara. Kian och Mohamed kom hem till mig innan och så tog vi sällskap hem till Sara. En helt okej kväll med göttr folk,dans,prat och olika drickspel. 
Påvägen hem drog jag,Emelie,Mattias och Joel till mc för lite nattamat, standard! 
Kom hem halv 3 och va lagom sliten. Så fruktansvärt kallt var det dessutom. 
Runt halv 4 kunde jag äntligen gå och lägga mig, fick sitta uppe och vänta på Kian som sedan gjorde mig och Emelie sällskap. 

Vi vaknade upp runt 10 imorse, vi låg sedan och kolla på häxan surtant haha, men vi bytte över till en film lika snabbt.
Idag händer inte så mycket, tråkigt väder, med regn och blåst, men ska ändå försöka ta mig ut för att träffa lite vänner! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0