Dagen innan fredag

Vaknade upp för en stund sen, har ont i halsen och hela kroppen värker, hoppas det blir bättre tills imorgon annars får jag nog stanna hemma och vila upp mig. Har inte gjort ett skit idag, efter skolan så gick jag i stan med Kian och Josef, Kian köpte lite presenter och sedan så åkte jag hem, väl hemma så satte jag på  mig myskläder direkt och la mig o sängen med ett avsnitt prison break. Tänkte ta en lite powernap men det slutade med att jag vakna upp för ca 1 timme sen..

Bloggen är väldigt tråkig, ska försöka blogga bättre med mer intressanta inlägg, tycker själv det är tråkigt att bara läsa vad man gjort under dagarna. Ska se om Emelie kan fixa headern och designen igen, det krånglade sist så det är därför bloggen ser ut som den gör. 

Ska iallafall springa ner till köket nu och ha en Alvedon och sedan gå och lägga mig. Hoppas ni har haft en bättre dag än mig idag iallafall! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0