Mys kväll

Godmorgon! 
Hade en mysig eftermiddag/kväll igår, åkte och kolla på kians fotbolls match med Michel och Emma, direkt efter mötte jag och Emma upp Sara och köpte med oss lite gott hem till Emma där jag spenderade ett par timmar med mys och prat, lagade våfflor som förövrigt var skit goda. Drog mig hemåt runt 11/12 och mötte upp Kian och Michel på backaplan för lite prat och skratt, hade helt enkelt en mysig kväll med vännerna igår. 
Vaknade upp för ett tag sen och kollade ett avsnitt av prison break. Senare idag så ska jag möta upp Emma för lite shopping, nu ska jag börja fixa mig och klä på mig inför stallet.  
Här får ni två bilder från igår 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0